by Mert İNAN ( Whatsapp : +905373961727 - +995555509707 )

by Mert İNAN ( Whatsapp   :  +905373961727 - +995555509707 )

Batum Gece Hayatı Başlangıç '' Özbek Totemi '' : )



          Merhaba arkadaşlar ,

          Yaklaşık 1 aydır gerek yoğunluktan gerekse enteresan sebeplerden dolayı makale yazamıyorum . Zaten Batum'a gelen misafirlerimi bilgilendirmek adına yazdığım makaleler güncellik açısından şuan için yeterli diye düşünüyorum .

       
         Bugün bambaşka birşey yapacağız . Batum sınırları içerisinde olumsuzluklardan tutun da benim geldiğim günden bu yana yaşadığım birkaç trajikomik anıyı bölümler halinde yayınlayacağım  ve sizleri gülümsetmesine inandığım sağlam makalelerle bilinçaltınıza işlemeye çalışacağım . . . :)


            Gelen çoğu misafirim , Batum'a geliş amacımı bilir fakat şimdi yineleyeceğim . . .

            Yaklaşık 4-4.5 yıl önce babamın Kazakistan'da hissedar olduğu bir deterjan fabrikasının görüşmeleri için Batum'a ayak bastım . Ama inanın bana o kadar ani oldu ki , Batum'un aklımda olan ve bildiğim tek yönü ortaokul ya da lisedeki '' Batum'u alamadık '' vs vs olan tarih dersleriydi .


             Beni , havaalanından babamın daha önce iletişim halinde olduğu Gürcü bir arkadaşı karşıladı . Başlangıç sıcaktı fakat ilk yurt dışı tecrübemdi bunun için biraz ürkektim . Havaalanından çıktık , etrafım bildiğin lisede tanımlarına çalıştığım bozkırları andırıyordu ve sürekli sorular sorular . . .

              Gürcü Arkadaş : Nasıl buldun Batum'u , yolculuğun nasıl geçti ?

              Mert : Çok güzelmiş Batum , çok rahat geldim bir problem olmadı . . . ( Lan bu ne. .  bu mu yurt dışı !!! Ben nabıcam 1 hafta burda amk :( )

               Derken yemeğe doğru yol aldık ( Heralde babam tembihledi ) . 3. sınıf eski yeşilçam film sahnelerine benzeyen etrafı yeşillik fakat ortada bir Rizeli ızgaracı . . .

               Güzel bir et senfonisinden sonra , ilerledikçe anladım ki şehir merkezine yaklaşıyoruz , biraz rahatladım daha kalabalık bir ortam gördüğümden .

                Kısa bir sahil turu yaptık ( ama inanın bana , Üniversiteli Gürcü kızları hemen Türk olduğunuzu anlıyor ve çok erotik olmasa da farklı bakışlar , enteresan hareketlerle , kendinize güveninizi ekstra seviyede aşılıyor . ) Batum sahili , başta hiç anlamadığım kadar düzenliydi . Ben doğma büyüme İstanbulluyum fakat bu kadar yerinde ve bu kadar düzenli bir sahil görmemiştim .


                 Yaklaşık 1 saat sonra  . . .  Beni karşılayan Gürcü arkadaş , bir arkadaşının yanına uğramamız gerektiğini söyledi . Ben de çekingenlik ve yabancılık bağlamında , tabiki cevabına endeksliydim .

                 Bir apartman dairesine çıktık . Arkadaş kapıyı çaldı , karşımıza sütyeniyle inanılmaz fiziğe sahip çekik gözlü bir kadın kapıyı açtı . Ben çekingenlikten kendimi geri çektim . (  Ama farkettim ki utanan çekinen sadece benim : )

                 Amerikan mutfak tarzı stüdyo bir daireydi . Şimdi hatırladğım kadarıyla et sote tarzı birşeyi karıştığını hatırlıyorum , tabii ki o sıra oradan daha çok kenetlendiğim başka şeyler vardı :) .


                 Gürcü arkadaş , 20 dakika - yarım saat bir işi olduğunu ve benim için problem olup olmadığını sordu , ben de problem olmayacağını söyledim . Zaten kadın o kadar ilgiliydi ki misafir olduğum belliydi . Duvara dayalı bir masada bana meyveli votkalı bir servis yaptı . ( Tabii o sıralar alkolü lüxlük değilde farklılık olarak görüyoruz ,o ana kadar içtiğimiz alkol ayda 3 belki 4 ) Votkanın 2. bardağını içtikten sonra heralde biraz mayışmışım . Ve şimdi Özbek olduğunu daha önce sorduğum , erotizm kraliçesi ile aramızda geçen trajikomik dialoğu aktarıcam :)

                  Özbek : Canım yol yorgunusun istersen şurda uyuyabilirsin . . .

                  Mert : Evet biraz uykum var fakat hava değişikliği heralde uyku düzenim bozulmasın akşam uyurum . ( Ne uyku düzeni kafam güzel amk : ) ) 

                  Özbek : Tamam canım sen nasıl istersen , senin için söylüyorum . . . 

                  Mert : Teşekkür ederim ama ben burda uyursam , sen nerde uyuyacaksın ? ( Mallık değil abi ''Cahillik '' :D )

                  Özbek : Ben 1 saat sonra falan işe gideceğim . . 

                  Mert : Ne iş yapıyorsun ki ? ( Lan Orospu İşte :D :D '' Nabıyım abi daha önce Özbek mi görmüşüm iyi niyetliyim :D '' ) 

                  ( Bundan önce bu kadar yakın konuştuğum tek orospu , askerden izne gelen bir arkadaşımıza ayarladığımız konsomatristti . O da utanıp yapamam edemem diyince verdiğimiz paraya ayıp olmasın diye pompaya biz devam etmiştik . .  bu yani :D )

                   Özbek : Çalışmıyorum normalde , arkadaşlarıma yardım edeceğim . . .( Tamamen duygusal tamamen yardım kolsuzlara sakso cinsi  :D )

                   Mert : Anladım . . . ( Ne anladın :D Bir bok anlamadın :D )

                   Yaklaşık 45 dakika olmuştu , Gürcü eleman hala piyasada yoktu . Kafanın güzelliğinin de etkisiyle , kafamda sürekli sorular oluşmaya başlamıştı . . . '' Heralde bunlar bana sürpriz yaptı , söylemeye de çekindi . . . Yani bu bayan benimdi '' . . . Ama bayana birşey yaparsam ya derlerse '' ibneye bak havaalanından indi bizim karıya vurdu '' .

                    Yok Mert yapma !!!

                    Ya bu adamlar bana derlerse ki '' mala bak karıyla beraber evde yalnız bıraktık , hiçbirşey yapamadı ''

                     Ben ne yapıcam şimdi !!!

                     Derken ;

                     Oturduğum masa duvara dayalı olduğundan , tam masanın duvara dayalı olan kısmında 2 dal sigara duruyordu fakat paket tam masanın önündeydi . Yani o kızın , masanın duvara dayalı kısmındaki sigaralara ulaşması demek , göğüslerinin ağzıma doğru yönelmesi demekti . ( Tabii bunları önce düşünemiyorum maalesef olay daha sonraki alkolün kafası :D ) 

                      Kadın masaya doğru yöneldi ve duvara dayalı olan sigaraları tercih etti !!!!

                      Bu ne demekti !! , Haydi Mert !!! Lütfen !!! Artık sonuç için harekete geç demekti!

                      Kendimi o an 1.5 saate endekslemiştim , çünkü ne kadar da kafa güzel olsa sonuca garanti olarak gitmek gerekiyordu . Ben de öyle yaptım ve bekledim . . .

                       Zaman gelmişti , cesaretimi toplayıp kıza doğru yöneldim . ( çünkü o an onu yapmamam demek '' Aaaa salağa bak evde kadınla yalnız kaldı hiçbirşey yapamadı '' demekti !! ) Arkadan beline sarıldım . Hiç bir tepki almamıştım aksine gülümsüyordu . . . '' Tamam dedim ''

                       Aniden kapı açıldı sanki o anı bekliyormuş gibi !!!

                       Gürcü Arkadaş : Mert ne yapıyorsun !!!! 

                       Mert : Ne oldu !!! :S ( Faka bastık valla :D )

                       Gürcü Arkadaş : O benim sevgili !!! ( Lan olm önce söylesene . . . )

                       Mert : Heee tamam tamam !!!  ( İşte şimdi lütfen siz söyleyin siz dert anlatın , siz olsanız ne yapardınız :D )

                       İnanın bana bu kadar sene geçmesine rağmen gelen misafirlerimi geçin de hala o arkadaşımla bir araya geldiğim zaman aklımda bu olur . '' Acaba gücenmişmidir '' '' Ne düşünmüştür '' ????

                       Ama asıl bombaya geliyorum . Yaklaşık 1 yıl geçtikten sonra burada piyasaya çıkan orospular ile burada yaşayan Gürcü veya Türklerin , saçma sapan '' biz sevgiliyiz '' muhabbetlerine şahit oldum . Bunların içinde bulundukları olayın kendi içindeki yaşadıkları ruhsal bozukluk  ve ağır travmaların sebep olduğunu düşündüm hep , acaba birgün bende mi böyle olacağım diye hep sorguladım kendimi  . . .

                       Ama ben burdayım hala devam kaç yıl geçti !!!

                       Sonuç bölümüne mi gelelim . Allem Kullem derken o kızla yattım . Erotik diyin fantezisel diyin o an belki tecrübesiz olabilirim veyahut hamdan ileri biraz diyebilirsiniz benim için ama hepsi hikaye . . . Olay şu  '' AMAN AMAN  , RUS OLSUN ÖLÜ OLSUN ;) !!! '' 

                        Umarım ufacıkta olsa gülümsetebilmişimdir sizi ve umarım sizde hayata karşı bu kadar samimi olabilirsiniz !!!

                         TATİLİNİZİ ERTELEMEYİN !!!!



                         VİP TUR VE ORGANİZASYONLARINIZ İÇİN . . .

                     
                        Mert İnan : +995 555 50 97 07  ( Whatsapp ve Viberden ulaşabilirsiniz  )



                        mertinan23@gmail.com

                      BAŞLIKLARIN ÜSTÜNE TIKLAYARAK DİĞER MAKALELERİMİZİ OKUYABİLİRSİNİZ 















Mert İNAN ; Güvenilir - Kardeş - Dost :)




















       

     

10 yorum

Click here for yorum
Adsız
admin
28 Şubat 2017 13:40 ×

Asyalılar başka ya !!!

Reply
avatar
1 Mart 2017 12:39 ×

Merhabalar diyerek başlayalım. Zevke göre değişir bence . Ben hiç sevmem Asyalıları . İdealim olgun Rus'tur . Başka bir insanın da şişman olur esmer olur değişir yani :)

Reply
avatar
Adsız
admin
12 Mart 2017 16:53 ×

Eğlencelimi diyim hayal kırıklığımı bilemedim

Reply
avatar
Adsız
admin
13 Mart 2017 11:23 ×

Mert bey selamlar

Organizasyon hakkında bilgi alabilirmiyim acaba ?


Turlar konaklama gece hayatı fiyat bilgisi ile beraber.


16 nisan 19 nisan 3 veya 4 arkadaş geleceğiz yardımlarınızı bekliyorum .

İyi çalışmalar


Ayhan Şen

AVRASYA ULAŞTIRMA DEPOLAMA VE LOJİSTİK HİZM. TİC. LTD. ŞTİ.

Reply
avatar
13 Mart 2017 18:33 ×

Merhabalar , tabiki detayları iletişim numaralarıma mesaj atarsanız daha sağlıklı bir görüşme gerçekleştirebiliriz .

Reply
avatar
Adsız
admin
15 Mart 2017 10:24 ×

Batumda hizmet..

Mert merhaba ,

İnternette seninle ilgili yazıları okudum.. Senin hizmetlerinle ilgili ücret tarifesi bekliyorum...

Selamlar

A.Murat Aksu

Reply
avatar
15 Mart 2017 11:41 ×

Merhabalar ücret detayları için whatsapp üzerinden iletişim kurarsanız daha sağlıklı bir program yapıp daha detaylı konuşabiliriz

Reply
avatar
Adsız
admin
10 Nisan 2017 13:26 ×

Batum'a direk bilet alsak kimlikle girebiliyormuyuz ?

Reply
avatar
Adsız
admin
16 Nisan 2017 17:31 ×

Saat şuanda 04:21 Batumda Divan oteldeyim . İnternette araştırıp iletişime geçtiğim Mert Beyle yaklaşık 3 saat önce rehber birlikteliğimiz sona erdi . Gülünç , trajikomik ve rastlantısal bir çok tecrübe edindim ama en özeli ızgara için gittiğimiz tualetteki marjinallikti uzatmaya gerek olduğunu sanmıyorum , bu adamı herkes seviyor herkes saygı duyuyor tabiki her işin bir zorluğu var ama emeğine karakterine ve kardeşiliğine sağlık Mert . Senin için yazılanların 100 katını hakediyorsun emin ol . İstanbul Beykozdan herkese selam ve referans olsun . İyi geceler

Reply
avatar
1 Mayıs 2017 13:46 ×

Merhaba , başka bir blogta da gördüm yazını herşey için teşekkürler abi . . aynı cevabı buraya da kopyala yapıştır yapsam ayıp olmaz umarım

Merhabalar . . .

Biraz geç gördüm fakat çok teşekkür ediyorum abi , olayın özü senin muhabbetindi emin ol Gerisi zaten çorap söküğü !!!

Reply
avatar

YurtDisi Gezi Rehberi

YurtDisi Gezi Rehberi